Minimalisme met kleur
Minimalistisch design bestaat al heel lang, maar het heeft er nooit zo uitgezien.

We hoeven niet langer bij zwarte tekst op een witte achtergrond te blijven om de minimalistische route te volgen. Velen vinden die look nu saai, zelfs deprimerend. Creëer in plaats daarvan een strakke, overzichtelijke look met eenvoudige ontwerpen in combinatie met gedempte of natuurlijke kleuren.

Door dit te doen, bereikt u het effect dat uw product voor zichzelf spreekt en een beeld van verfijning en eenvoud projecteert, zonder in te boeten aan kleur.

Serif-lettertypen
Serif (niet te verwarren met schreefloos, het is het tegenovergestelde) is een soort lettertype met kleine versieringen aan het begin of einde van elke letter voor een schilderachtige, ouderwetse uitstraling.

Serif-lettertypen stralen een traditionele en nostalgische sfeer uit, alsof je op het punt staat een ouderwetse kapperszaak of ijssalon te bezoeken.

Ze roepen eenvoudigere tijden op en communiceren een gevoel van betrouwbaarheid. Dit geruststellende gevoel is vooral wenselijk nu in de nasleep van chaotische pandemische tijden.

Geometrische vormen
In een wereld van chaos zal de geruststellende symmetrie van geometrische vormen het publiek in 2022 blijven aanspreken. Dit vertegenwoordigt een verandering ten opzichte van de meer abstracte ontwerpen die de afgelopen jaren trending waren.

Het beste van geometrische vormen is dat je ze voor bijna alles kunt gebruiken. Ze werken goed met afbeeldingen, logo’s of zelfs om gegevenssets weer te geven. Overweeg om ze samen met enkele gedempte kleuren te gebruiken als u een stuk tekst gemakkelijker leesbaar wilt maken.

Nostalgie
Als cultuur zijn we altijd een beetje geobsedeerd geweest door nostalgie, maar de laatste tijd nog meer. Tijdens de lockdown hebben velen van ons zich overgegeven aan het bingewatchen van enkele van onze favoriete tv-programma’s uit de jaren tachtig, negentig en het begin van de jaren 2000. En ook retro-items uit de jaren 60 en 70 maken een comeback. Dus voel je vrij om de geliefde look van de jaren 90 grunge te kanaliseren of om wat vredestekens en bloemen uit het hippietijdperk van de jaren zestig op te zetten.

Zoals enkele van de eerdere trends die hier worden genoemd, biedt nostalgie een veilige en geruststellende sfeer waar tegenwoordig veel vraag naar is.

Meer over signing en reclame?

https://directmarketing.begincool.nl/

https://reclame.webwinkelstart.be/

https://emmen.vinddirect.nl/

https://reclamebureau.startpagina.net/

https://reclamebureau.uitpluizen.nl/

https://reclame.opzijnbest.nl/

https://reclamebureaus.startcard.nl/

https://reclame.eigenoverzicht.nl/

https://reclame.startbeurs.nl/

https://reclamebureau.q12.nl/

https://reclame.paginapunt.nl/

https://reclame.startbrug.nl/

https://reclame.jouwlinkhier.nl/

https://reclame.linkdochters.nl/